»Preobremenjenost in pritisk v šolah, ocene ter sistem, ki pogosto pozablja na človeka, vpliv in nerealna pričakovanja družbe ter prijateljev, stalna primerjava na družbenih omrežjih, zgled 'easy-life', pomanjkanje psihološke podpore in občutek, da moraš biti 'vse in še več', nas pogosto potiskajo v iskanje hitrih rešitev.«
»Preobremenjenost in pritisk v šolah, ocene ter sistem, ki pogosto pozablja na človeka, vpliv in nerealna pričakovanja družbe ter prijateljev, stalna primerjava na družbenih omrežjih, zgled 'easy-life', pomanjkanje psihološke podpore in občutek, da moraš biti 'vse in še več', nas pogosto potiskajo v iskanje hitrih rešitev.«
»Marsikaj premika prepočasi, še posebej na področjih, ki so ključna - kakovostno izobraževanje, reševanje stanovanjske problematike ter podpora duševnemu zdravju.«
»Skrbi nas vedno večji pritisk v šoli, ki je vse bolj usmerjen zgolj na ocene, namesto na resnične sposobnosti posameznika za opravljanje določenega poklica.«
»Pomembno je, da vsak naredi samorefleksijo in premisli svoja dejanja. Zavedanje o odgovornosti in posledicah lastnih dejanj je ključno za uspešno moderno družbo.«
»Informacije o morebitnih grožnjah je treba deliti transparentno in odgovorno, obenem pa ohranjati ravnovesje med varnostjo in zaščito zasebnosti vseh vpletenih. Hkrati spodbujamo vse, ki imajo informacije o morebitnih grožnjah ali nasilju, da to takoj prijavijo pristojnim organom.«
»Žal pa je omenjeni pravilnik brezpredmeten za vse tiste srednje šole, ki učbeniškega sklada nimajo in v katerih morajo dijaki oziroma njihovi starši denar za učbenike zagotoviti sami.«
»To pomeni, da se ne pripravijo učbeniki, temveč učno gradivo, ki se sproti prilagaja in posodablja s strani učitelja, ki te predmete poučuje.«
»Seveda pa podpirajo oblikovanje učbeniških skladov tam in na tistih šolah ter tistih učbenikov, kjer je to mogoče in kjer so razmere za njihovo oblikovanje zagotovljene.«
»Točnih razlogov in nagibov za ta zavržna dejanja ta trenutek še ni mogoče navesti, a zagotovo del krivde lahko pripišemo stanju duha v družbi, zanemarjanju duševnih stisk in bolezni mladih, širjenju sovražnega govora in nasilja, še posebej v medijih in na družbenih omrežjih, ki ga ne nazadnje pogosto še dodatno stopnjuje politika.«
»Vsi skupaj se moramo potruditi, da tako na sistemski kot tudi operativni ravni zagotovimo varnost mladostnikov in jim omogočimo stabilen razvoj v zrele ter odgovorne posameznike.«